Dunlop SP Winter Sport 3D 205/60 R16 92H AO

Dunlop

Marka pochodząca z USA z wielkimi tradycjami. Obecnie należąca do Goodyear w Europie oraz Sumitomo w Azji. Opony klasy HP i UHP.

Dunlop SP Winter Sport 3D

Uwaga: Jeśli na zdjęciu pokazana jest opona wraz z felgą, ilustracja ta ma znaczenie wyłącznie orientacyjne. Wysłana zostanie Państwu tylko opona.

tylko 381,10
Koszty przesyłki są już zawarte w cenie!!

Ilość:

Rozmiar opon:205/60 R16 92H zmień
Opony: Opony zimoweOpony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki z symbolem śnieżynki
AO Oryginalne wyposażenie - Audi
Opinie klientów:
Etykieta opon UE:Opór toczenia D Przyczepność na mokrej nawierzchni D Emisja hałasu B71 dB
EAN:4038526320346
Numer artykułu:D-110098
Indeks prędkości :H: opona jest do prędkości do 210 km/h dozwolona.
Wyniki testów Typ SP Winter Sport 3D:
AUTO BILD - allrad 10/2011 (german)
AUTO BILD - allrad 11/2010 (german)
AUTO BILD - sportscars 10/2010 (german)
ÖAMTC 09/2010 (german)
AUTO BILD 09/2010 (german)
więcej
AUTOStraßenverkehr 09/2010 (german)
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft 09/2010 (german)
AUTO BILD 09/2009 (german)

Dunlop SP WINTER SPORT 3D

Zalety:

  • Doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni
  • Znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • Odporność na aquaplaning

Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę

  • Dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • Doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • Odporność na zjawisko aquaplaningu

Dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D świetnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.

Doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D tworzy jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

Znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje elastyczność w niskich temperaturach, zapewniając świetną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa również równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

Odporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różne rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.Zalety Jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Wróć do wyników wyszukiwania



Etykiety UE / Klasy wydajności