Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 225/40 ZR18 92Y XL SBL

Hankook

Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Hankook Ventus V12 Evo 2 K120

Uwaga: Jeśli na zdjęciu pokazana jest opona wraz z felgą, ilustracja ta ma znaczenie wyłącznie orientacyjne. Wysłana zostanie Państwu tylko opona.

tylko 477,24
Koszty przesyłki są już zawarte w cenie!!

Ilość:

Rozmiar opon:225/40 ZR18 92Y zmień
Opony: Opony letnie
SBL Układ oznaczeń na ścianie bocznej opony. Ząbkowane, czarne litery – (Serrated Black Letters)
XL Wzmocniona opona o podwyższonym indeksie nośności. (Extra Load)
Opinie klientów:
Etykieta opon UE:Opór toczenia D Przyczepność na mokrej nawierzchni A Emisja hałasu B72 dB
EAN:8808563369990
Numer artykułu:R-274320
Indeks prędkości :Y: opona jest do prędkości do 300 km/h dozwolona.
Wyniki testów Typ Ventus V12 Evo 2 K120:
auto motor und sport 07/2015 (german)
sport auto 05/2014 (german)

Hankook Ventus V12 Evo 2 K120

Ekstremalna jazda dzięki zaawansowanej technologii

Opona zaprojektowana dla kierowców lubiących wyrażać własny styl oraz zapewniająca doskonałe rezultaty podczas jazdy sportowej.

Cechy

Wzór bieżnika

Wskaźnik zbieżności
Kierowca może sprawdzić ustawienie zbieżności kół poprzez skontrolowanie stanu zużycia opon na zewnątrz i wewnątrz.

Wyrzut wody
Wyrzut wody to funkcja efektywnego przyspieszenia usuwania wody ze środka do ściany rowka głównego.

System chłodzenia
Przyspiesza odprowadzanie wody oraz poprawia rozprowadzanie ciepła przy wysokich prędkościach.

Niewidoczna technologia
Unikalna technologia konstrukcji końcówki elementu bocznego obniża hałas dzięki zastosowaniu niewidocznej technologii. Skośne krawędzie wspierają bloki podczas jazdy i powstawania hałasu. Skośne krawędzie redukują uderzenia.

Zaawansowane rozwiązania ograniczające hałas

  • Zmniejszenie hałasu poprzez zastosowanie większej liczby rowków. (zastosowanie 5 rowków)
  • Zoptymalizowanie odstępu między blokami średnimi. (optymalizacja rowka M)

Technologia mieszanki
Zastosowanie nowego polimeru styrenu z grupą funkcjonalną poprawia mieszankę chemiczną.

Struktura opony

Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Poprawiona przyczepność na suchej/mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory podczas toczenia.

Szeroka warstwa pasa stalowego
Lepsze prowadzenie na nawierzchni suchej/mokrej.

Osnowa poliestrowa o wysokiej gęstości
Lepsza sztywność oraz trwałość ściany bocznej.

Wypełniacz stopki o wysokiej sztywności
Lepsza sterowność i właściwości prowadzenia.

Mocna jednowłóknowa drutówka
Lepsza jednolitość oraz ułatwiony montaż opony.

Wróć do wyników wyszukiwania



Etykiety UE / Klasy wydajności