Goodride SW608 205/60 R16 92H

Opony Goodride produkowane są w fabryce Hangzhou Zhongce Rubber Co., Ltd w Chinach od 1958 roku. Posiadają normy ECE na Europę oraz DOT na Stany Zjednoczone. Wysoka jakość za przystępną cenę - dzięki realizowaniu tej polityki opony Goodride są sprzedawane z sukcesem na całym świecie, a roczne obroty producenta wynoszą ponad 4,48 biliona $.
Uwaga: Jeśli na zdjęciu pokazana jest opona wraz z felgą, ilustracja ta ma znaczenie wyłącznie orientacyjne. Wysłana zostanie Państwu tylko opona.
tylko 332,40 zł
Koszty przesyłki są już zawarte w cenie!!
Rozmiar opon: | 205/60 R16 92H zmień |
Dostępność: | Dostępne |
Opony: |
Opony zimowe
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki 
|
EAN: | 6927116184780 |
Numer artykułu: | D-122063 |
Indeks prędkości : | H: opona jest do prędkości do 210 km/h dozwolona. |
Wyniki testów Typ SW608: | |
Opony Goodride produkowane są w fabryce Hangzhou Zhongce Rubber Co., Ltd w Chinach od 1958 roku. Posiadają normy ECE na Europę oraz DOT na Stany Zjednoczone. Wysoka jakość za przystępną cenę - dzięki realizowaniu tej polityki opony Goodride są sprzedawana z sukcesem na całym świecie, a roczne obroty producenta wynoszą ponad 4,48 biliona $. Firma Delticom AG to wyłączny dystrybutor marki na rynek niemiecki.
Charakterystyka opony Goodride SW608:
- Kierunkowy bieżnik
- Duża ilość lamelek "Special Grip", które wgryzają się w śnieg
- Mieszanka "Special Compound" z dodatkiem krzemionki
- Znakomite odprowadzanie wody
- Stabilność w zakrętach na śliskiej nawierzchni
Etykiety UE / Klasy wydajności

Unijna etykieta na opony / klasy efektywności
Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.
Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).
Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.